بسم الله الرحمن الرحیم

گلبرگی از احکام (بیان احکام شرعی ، پاسخ به سوالات شما در رابطه با احکام شرعی)

بسم الله الرحمن الرحیم

گلبرگی از احکام (بیان احکام شرعی ، پاسخ به سوالات شما در رابطه با احکام شرعی)

هدف این سایت بیان احکام شرعی بر پایه فتاوای مراجع عظام تقلید میباشد.مخاطبان عزیز هم میتوانند سوالات شرعی خود را به همراه اسم مرجع تقلید برای ما ارسال کنند

نویسندگان

🌹ملاک در نانخور محسوب شدن میهمان🌹

پنجشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۰۸:۱۷ ق.ظ

🌹س: مهمان چند شب درمنزل میزبان باشد، نانخور محسوب می شود؟

🌹ج. اگر به حدی باشد که مهمان عرفا، نان خور محسوب شود، فطریه او بر عهده میزبان است و تشخیص موضوع بر عهده مکلف است.
🌹🌹فقه و احکام شرعی

🌹🌹🌹پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۲/۲۲
حر

نظرات  (۱)

سلام عرض میکنم تشکر ویژه دارم از سایت خوبتون.من سوال دلشتم .من غیر سید هستم خانمم سید نیست.

زکات فطره را چجوری باید بدم

پاسخ:
سلام علیکم.مراجعه کنید به فهرست مطالب قسمت زکات فطره 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی